Auteur: Liesbeth Hop
Uitgeverij: Pearson Education – Financial Times
Bedoeld voor: marketeers en directieleden bedrijfsleven
ISBN 90 430 755 2
Inhoud: We leven in een snel veranderende en complexe wereld. De 'mens achter de klant' verandert mee. Het onderscheidende vermogen van organisaties ligt niet meer in de functionele waarden van het merk of product, maar meer in de emotionele en menselijke waarden. Het wordt steeds belangrijker de klant op een menselijke wijze te benaderen. Het gaat niet meer alleen om het bereiken van het hoofd van de individuele klant, maar ook om zijn hart. Het gaat om het bereiken en 'beraken' van onze klant. Emoties beïnvloeden economisch gedrag van mensen. De economische wetenschap krijgt te maken met invloeden vanuit de psychologie en sociologie. Na het jarenlang bevechten van individuele vrijheid en keuzemogelijkheden is het nu, zeker in een periode van een tegenvallende economie, tijd om op zoek te gaan naar zinvolle en authentieke verbindingen.
Het boek bevat interviews en uitspraken van Eckart Wintzen, Ina Brouwer, Goos Geursen, Guido Thijs, Cor Molenaar, Amos Frank, Paul Brinks, Rickie Moor en vele anderen.
Dit boek is uitverkocht.