Follow

Auteur: Liesbeth Hop

Uitgeverij: It’s for Kids

Bedoeld voor: kinderen, groep 6-8 (maar ook hun leerkrachten en ouders)
ISBN 90 809076 2 6

Inhoud: Kinderen worden steeds meer omringd door reclame-uitingen, via tv, papieren media, internet, mobieltjes etc. Dit boek laat zien wat reclame is, zodat kinderen beter in staat zijn commercie in media te herkennen en eigen keuzen te maken.

Recensies: “Dit boekje maakt kinderen bewust van het feit dat er reclame is en wat reclame beoogt. Educatief boekwerkje! (NBD Biblion); “Goed initiatief, helder geschreven, met fraaie kindertekeningen en duidelijke voorbeelden en opdrachten.”(Young Marketing)

Dit boek is uitverkocht.

Liesbeth Hop over de campagne Gun Kinderen hun eigen label bij RTL Editie NL

De kans is groot dat er bij u thuis of in uw naaste omgeving een kind rondloopt met een medisch label: ADHD, asperger of dyslexcie. Zonder zo'n label lijk je er bijna niet meer bij te horen tegenwoordig. Nog nooit was het aantal kinderen met een psychiatrische stoornis zo groot. Maar is zo'n label wel goed voor een kind? Vandaag begint een campagne om het strooien met labels tegen te gaan.

Klik hieronder op de afbeelding om de uitzending te bekijken. 09-09-2014.

labels